« Tots els Esdeveniments
DIJOUS 30 DE GENER TAST DEL CELLER XAVIER CLUA A CAL MILIU
30 gener @ 20:30 - 23:55
35,00€ - 50,00€
El Bages, gener de 2025
Hola!
Ja tornem a ser amb vosaltres. Molt bon Any!!!
Aquest és un any no començarem amb el tast tècnic! com acostumem a fer el mes de gener, el traslladem al dijous 27 de febrer.
El primer tast del 2025 serà El Celler Xavier Clua de Vilalba dels Arcs, a la comarca de la Terra Alta, a pocs quilòmetres de Gandesa.
Un lloc de secà on el conreu de la vinya i la producció de vi té una tradició d’origen medieval.
Es tracta d’un territori d’unes característiques específiques, envoltat per diferents serralades (el Port i les serres de Cavalls, Pàndols i de la Fatarella) i travessat per una infinitat de petites valls i barrancs, que li atorguen una orografia complexa i capriciosa.
Ens acompanyaran en Xavier Clua i la Rosa Domènech, enòlegs i propietaris d’aquest celler.
El sopar que acompanyarà al tast el farem al Restaurant Cal Miliu de Rajadell,
i aquest serà el menú:
Entreteniments
Mil Fulls de poma i foie
Brandada de bacallà
Tostes d’escalivada gratinades
Fesols amb ceba
Patates emmascarades
Carxofes a la brasa
—————-
Lluç amb verduretes
————-
Brownie de Xocolata
Els vins per aquest sopar seran:
JA US PODEU APUNTAR!!!
-
Dia: 30 de gener, dijous
-
Lloc: Restaurant Cal Miliu (Rajadell)
-
Hora: 2/4 de 9 del vespre
-
Preu; tast i sopar: socis 35€; no socis 50€
El període d’inscripció finalitza el dilluns 27 de gener i recordeu: per inscriure-us i pagar ho heu de fer a través de la pàgina web http://www.confrariabages.cat/
Si algú encara fa l’ingrés per compte corrent, sapigueu que primer s’ha d’inscriure i posteriorment fer el pagament al compte corrent,
La Caixa: ES74 2100 0375 0602 0009 4208